FANDOM

Aviané Jsou hratelnou rasou ve Starboundu.

Základní informaceEditovat

Avian-Male

Avian

Avianská kultura se točí kolem uctívání Kluexe, okřídleného boha "Aetheru". Aviané věří, že byli zbaveni křídel, jako trest za vstup mezi smrtelníky a získají je zpět pouze v posmrtném životě jako odměnu za uctívání. Během své historie byli Aviané vždy primitivní rasa, učinili pouze malý vědecký pokrok. Počet avianů se začal zmenšovat, dokud se nad nimi nadřazená rasa neslitovala a dala jim dárek v podobě pokročilé techniky. Tato nově objevená technika dovolila avianům vzkvétat a rozšířit se skrze celý vesmír a jak postupují, staví chrámy uctívání po celém vesmíru.
AvianTemple

Náhodně vygenerovaný chrám

Avianští vojáci jsou cvičení od narození pro to být vojáky, tito budou chránit své chrámy za každou cenu. Na první pohled může vypadat avianský arsenál zbraní primitivně ale začlenění do pokročilé techniky jej činí impozantním. Avianští generálové si vyrábí své vlastní "křídla", které fungují podobně jako jetpacky.

Nicméně vzácně se najde pár Avianů, kteří vybočují ze své náboženské kultury. Jsou nazvání "uzeměnci" a stanou se z nich vyděděnci, tito aviané většinou najdou slitování u ostatních ras.

Avianské brnění umožňuje plachtit. Dva sety avianského brnění byly ukázány, Úroveň 1 a set větší úrovně, pravděpodobně úrovně 10. Odráží avianskou kulturu.

Zkrácená historie AvianůEditovat

V březnu 2013 bylo zveřejněno v kronice Starboundu Avianské učení ke stažení. PDF soubor si můžete stáhnout (v angličtině): zde.

V síti Wikia

Náhodná Wiki