FANDOM

Glitchové
Glitch
Prezentace glitche od Suika Ibuiki
Some attributes
First Středověcí
Second Roboti
Third Unknown
Other attributes

Glitchové jsou hratelnou Rasou ve Starboundu.

PříběhEditovat

Glitchové byli součástí programu  sestaveného neznámou rasou s obrovskou inteligencí. Ta sestavila roboty za účelem simulace sociálního a technologického vývoje civilizace.

Tyto experimenty obsadily mnoho míst po celém vesmíru, ale všechny se nakonec samy zničily, protože jejich technologický rozvoj začal předhánět jejich rozvoj sociální. Všechny až na Glitche.

Z neznámých důvodů jakási chyba způsobila, že se Glitchové přestali rozvíjet už v začátcích simulace, a zůstali poměrně primitivní. Jsou velmi osamělí, protože nejsou schopni setřást své "středověké" víry a hodnoty. Nemají vůbec ponětí o svém původu a jsou postaveni, aby měli city a touhy jako jakýkoliv jiný živý a vnímající živočich.

Glitchové se rozmnožují tak, že se spřátelí s jiným glitchem a spolu sestaví nového robota. Občasná chyba v tomto procesu způsobí, že nový glitch dokáže myslet nad limity svého naprogramování. Zcela bez povědomí a plní moderních myšlenek jsou tito glitchové šílení a jsou loveni, vězněni a popravováni.

Malé části těchto "chy
Starbound Glitch guards

Glitchská vesnice, na obrázku je i Glitchský strážce.

bných" glitchů se podařilo utéct ze své domovsté planety a vytvořit vesnice daleko mezi hvězdami.

Efekty na gameplayEditovat

Pokud hráč bude hrát za Glitche dostane tyto výhody:

  • Pokud bude hráč nosit glitchovské brnění, bude těžit rychleji.

V síti Wikia

Náhodná Wiki