FANDOM

Kluex je okřídlený bůh nebe. Byl vybrán jako vůdce skupiny Avianů kteří byli geneticky upraveni a byly jim dány mimozemské technologie. 

HistorieEditovat

Kluex byl vybrán jako vůdce skupiny Avianů  kvůli jeho vysoké inteligenci a veliké síle. Velil své skupině Avianů vytvořit začátek mocné civilizace; Oni a jejich děti vybudovali mnoho chrámů pro specifický účel uctívání mimozemských kultur, které jim umožnily se vznést.

Později 50 let, jakožto nejvyšší vůdce civilizace, Kluex opustil svoji pozici velitele, Místo toho se stylizuje do role soudce spravedlnosti - jako Avian v nejlepších letech, se snižuje jeho impozantní postavení, když se setká spravedlnost nad těmi, kteří porušují jeho přísné zákony. Je milován, zastrašován, a ctěný všemi najednou, a ještě před jeho "smrtí", se kolem něj začínají zhlukovat kulty, kteří uctívají samotnou zemi, na které chodí.

Po 35 letech druhého panovníka, mizí,a po krátkém období smutku, jeho životní zkušenosti, úspěchy jsou oslavovány ve stovkách cetemoniálech napříč celým Avosem. Někdo říká, že byl vybrán Bohy ke vzlétnutí do nebe a souzení duší vstupujících do posmrtného života, ostatní odmítl a věřil, že byl tajně zavražděn politickými rivali.

Desetiletí po Kluexově smrti, když zde není žádná zachovalá vzpomínka jeho odchodu, Kluex byl povýšen na sochu boha. Všichni Aviané dodržovali denní obřady ve jménu Kluexe a jeho chrámy, které byly postaveny jeho lidmi, se pomalu stávaly vysoce hlídanými místy uctívání.

DrobnostiEditovat

  • Kdykoli Aviané navštíví obyvatelnou planetu, mají tendenci umístit Kluexovu svatyni, jako druh meziplanetární mohyly.
  • Kluexův pozemský život trval 150% průměrného života Aviana 125 let.

V síti Wikia

Náhodná Wiki