FANDOM

Apex.png
Této stránce chybí informace. Neostýchejte se a přidejte více informací na tuto stránku, abychom tuto wiki udělali lepším místem! Pokud uvidíte jinou stránku, která potřebuje doplňující informace, přidejte tam tuto šablonu a přidejte také kategorii "potřebuje informace", aby další přispěvatelé mohli pomoci se stránkou.

Důvod: Této stránce chybí širší informace

Hráčova kosmická loď je mobilní základna, která se využívá k cestování mezi planetami. Bude možné jí vylepšit až na úroveň 5. Každá rasa má jíný vzhled lodě. Loď potřebuje palivo, aby mohla cestovat mezi planetami.

Interiér lodi je plně přizpůsobitelný a můžete v ní postavit co chcete ať už chcete vojenskou loď a nebo
19th May progress video01:33

19th May progress video

Cestující Floranská loď

vesmírný bar, nebo jen vyplnit loď vodou a nestarat se o nic.

Lodě mají v sobě lodní sk

řínku, která slouží jako extra úložiště na předměty.
Ship Locker.png

Příklad lodní skříňky

Každá startovní loď je víceméně obdélník s dekorovaným interiérem a kokpitem. Startovní lodě každé rasy, až na novakidy, jsou ukázány dole.

AvianéEditovat

Před-betová verze Avianské lodi blízce připomínala Aviany s přídí lodě ve tvaru zobáku.

Nicméně v betě loď nabrala nádech starodávného egypta.

ApexovéEditovat

Před-betová verze lodi Apexů byla poměrně standardní, až na nálepku banánu na motoru.

V betě je loď v bílé barvě a vypadá, že byla postavena za použití pokročilé technologie, což Apexe charakterizuje.

FloranEditovat

Loď Floranů je prorostlá vegetací, pod kterou se skrývá vzhled lodě Apexů.

GlitchEditovat

Loď Glitchů je ve stylu starodávného hradu. 

HumanEditovat

Loď Lidí je velice standardní lodí, která může připomínat loď třídy Hammerhead ze Star Wars.

HylotlEditovat

Před-betová verze lodi Hylotlů měla ploutve, jednu na horní části lodi a dvě další na spodní, která představovala rybí stvoření. V Betě byla loď předělána, má jednu dlouho ploutev přes celý vršek lodě a také něco, co se podobá ocasu kolem trysek.

NovakidEditovat

Loď v style divokého západu, co na Novakidy sedí.
Novakidship.png

V síti Wikia

Náhodná Wiki